دید – نظر کانال احمدی نژاد حمید بقایی احمدی نژاد

دید – نظر: کانال احمدی نژاد حمید بقایی احمدی نژاد ریاست جمهوری کمک های مردمی انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات آدیداس باید از ملت کشور عزیزمان ایران عذرخواهی کند / تاج

رییس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سرپرست کمیته بازاریابی تاکید کرد با توجه به اقدام سخیف صورت گرفته از سوی شرکت آدیداس، ضرورت دارد ضمن پیگیری حقوقی جدی این عنو

آدیداس باید از ملت کشور عزیزمان ایران عذرخواهی کند / تاج

تاج: آدیداس باید از ملت کشور عزیزمان ایران عذرخواهی کند

عبارات مهم : ایران

رییس فدراسیون فوتبال در نامه ای به سرپرست کمیته بازاریابی تاکید کرد با توجه به اقدام سخیف صورت گرفته از سوی شرکت آدیداس، ضرورت دارد ضمن پیگیری حقوقی جدی این عنوان در مجامع بین المللی با همراهی ارکان حقوقی فدراسیون، زمینه عقد قرارداد جایگزین فراهم آید.

به گزارش فدراسیون فوتبال، مهدی تاج با ارسال نامه ای نسبت به عملکرد شرکت آدیداس در تحریم کشور عزیزمان ایران تصویر العمل نشاد داد. در این نامه آمده است:

جناب آقای ممبینی سرپرست محترم کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال

آدیداس باید از ملت کشور عزیزمان ایران عذرخواهی کند / تاج

با سلام پیرو حرکت زشت و سخیف شرکت آدیداس راجع به نام مقدس کشور عزیزمان ایران عزیز در سایت این شرکت، مورد نیاز است هر چه سریع تر مراتب را با هماهنگی دبیرکل محترم و پیگیری ارکان حقوقی فدراسیون در جهت تعقیب این اقدام خلاف آداب حقوق بشردوستانه و همچنین عقد قرارداد با شرکت جایگزین جهت مسابقه های جام ملت های آسیا به انجام برسانید.

بی شک، هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق جسارت به ساحت مردم عظیم الشان کشور عزیزمان ایران عزیزمان را ندارد و فدراسیون فوتبال ضمن تاکید بر ضرورت عذرخواهی این برند از مردم میهنمان، با تمام توان در جهت حفظ ارزش و منزلت نام کشور عزیزمان ایران و ایرانی ایستادگی خواهد کرد.

رییس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سرپرست کمیته بازاریابی تاکید کرد با توجه به اقدام سخیف صورت گرفته از سوی شرکت آدیداس، ضرورت دارد ضمن پیگیری حقوقی جدی این عنو

روشن است این اتفاق در حالی رخ داده که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در هنگام قرارداد و در وقت اجرای مسابقه های جام جهانی ۲۰۱۸ به طور کامل تعهدات خود را نسبت به این برند انجام داد و پایبندی اش را به مفاد توافق رعایت کرد. مراتب پیگیری با قید فوریت به اطلاع اینجانب برسد.

43

واژه های کلیدی: ایران | آدیداس | آدیداس | ایرانی | فوتبال | قرارداد | عذرخواهی | فدراسیون فوتبال


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار