دید – نظر کانال احمدی نژاد حمید بقایی احمدی نژاد

دید – نظر: کانال احمدی نژاد حمید بقایی احمدی نژاد ریاست جمهوری کمک های مردمی انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی کلیات طرح تازه ترافیک مورد تایید شوراست / شورای شهر تهران

رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به ورود بیش از 120 هزار ماشین به محدوده طرح ترافیک گفت: در حال حاضر متاسفانه تعداد ورودی‌های ماشین به م

کلیات طرح تازه ترافیک مورد تایید شوراست / شورای شهر تهران

شورای شهر تهران: کلیات طرح تازه ترافیک مورد تایید شوراست

عبارات مهم : ایران

رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به ورود بیش از 120 هزار ماشین به محدوده طرح ترافیک گفت: در حال حاضر متاسفانه تعداد ورودی های ماشین به محدوده طرح ترافیک بسیار زیاد کردن پیدا کرده که در طرح تازه تلاش خواهیم کرد تعداد این ورودی ها کم کردن پیدا کند.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه برگزاری سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در جمع خبرنگاران در خصوص طرح ترافیک تازه گفت: طرح ترافیک فعلی تا فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت ولی بیش از 20 سال است که طرح ترافیک فعلی در حال اجرایی شدن هست. در ابتدای این طرح تنها 20 هزار ماشین اجازه ورود به محدوده طرح را داشتند و 4000 ماشین نیز می توانستند به صورت روزانه مجوز ورود به طرح ترافیک را خریداری کنند.

کلیات طرح تازه ترافیک مورد تایید شوراست / شورای شهر تهران

وی افزود: در حال حاضر بیش از 100 هزار ماشین مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند به همین علت آلودگی هوای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کم کردن نمی یابد و عملا گویی طرح ترافیک اجرا نمی شود. در حال حاضر به همه کارت ورود به محدوده طرح ترافیک داده ایم و از سوی دیگر درآمدی نیز نصیب شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نمی شود آیا که تورم بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در طرح ترافیک تازه ورودی به محدوده طرح ترافیک را کم کردن دهیم، در گذشته 20 هزار ماشین جهت ورود به طرح می آمدند که امروز به 120 هزار ماشین زیاد کردن پیدا کرده هست. لذا نیاز است که این عنوان مورد بررسی قرار گیرد که در این بازه زمانی آیا ورود به طرح اینقدر زیاد کردن پیدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به ورود بیش از 120 هزار ماشین به محدوده طرح ترافیک گفت: در حال حاضر متاسفانه تعداد ورودی‌های ماشین به م

ریاست شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص ممنوعیت طرح های شناور نیز گفت: صدور مجوزهای شناور اقدام مناسبی بود ولی متاسفانه به صورت مناسب از آن استفاده نمی شد به شکلی که کارت های شناور به صورت غیرقانونی در اختیار افرادی قرار گرفته بود که نهایتا مجوز آن لغو شد.

وی تاکید کرد: 500 تا 600 کارت به صورت غیرقانونی در اختیار بعضی افراد قرار داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: هنوز به صورت رسمی طرح ترافیک تازه به تصویب نرسیده و در این مسیر معاونت حمل و نقل شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران تلاش می کند مصوبات مورد نیاز را بگیرد. بی تردید هنگامی که طرحی تازه می خواهد شروع بشود پرسش و پاسخ و نظرات متفاوت نسبت به آن مطرح می شود. طرح تازه ترافیک به شورای ترافیک پایتخت کشور عزیزمان ایران ارسال شده است است و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز تلاش می کند آن را به تصویب برساند.

کلیات طرح تازه ترافیک مورد تایید شوراست / شورای شهر تهران

وی افزود: باید مسیرهای قانونی جهت تصویب این طرح طی شود و شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و شورای ترافیک پایتخت کشور عزیزمان ایران باید طرح تازه را به تصویب برسانند تا اجرایی شود. در جلسه هم اندیشی امروز نیز توضیحاتی به وسیله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ارائه شد. البته کلیات این طرح مورد تایید شوراست، ولی در شرح آن همچنان باید پرسشها متفاوت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

هاشمی راجع به تصویب طرح دو فوریتی مبنی بر الزام شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران به ارائه برنامه عملیاتی ساماندهی پارک حاشیه ای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: پارک های حاشیه ای در کشورهای توسعه یافته ساماندهی دقیقی دارند ولی در حال حاضر پارک های حاشیه ای در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران وضعیتی نامناسب و به نوعی هر کی، هرکی هستند. افرادی ساعت ها ماشین خود را در حاشیه خیابان پارک می کنند و عصر بدون پرداخت هزینه خودروی خود را می برند. ساماندهی پارک های حاشیه ای می تواند باعث کم کردن آلودگی هوای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شود و بی تردید عنوان پراهمیتی هست. بر همین اساس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شهرداری را ملزم به ارائه لایحه ای در خصوص ساماندهی فضای پارک های حاشیه ای کرد که نهایتا این طرح با 15 رای موافق به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به ورود بیش از 120 هزار ماشین به محدوده طرح ترافیک گفت: در حال حاضر متاسفانه تعداد ورودی‌های ماشین به م

واژه های کلیدی: ایران | ماشین | ترافیک | در حاشیه | شهرداری | شورای شهر | شورای اسلامی | شورای شهر تهران


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار